Astra X

Organizace šifrovací hry Astra X

Astra X byla inovativním projektem ve světě internetových šifrovacích her, který probíhal ve dnech 7.-22. února 2014. Přes 100 posádek se virtuálně vydalo na průzkum planetárního systému nově objevené hvězdy Astra X. Na posádky čekala řada nástrah, se kterými se museli potýkat. Sedmi týmům se podařilo získat artefakty ze všech šesti planet a úspěšně se navrátit na Zemi.

  • 58 šifer, 117 týmů, 459 hráčů, 365 hodin
  • systém tahů zajišťující průběžné dávkování šifer
  • strhující příběh propojující všechny úlohy
  • fáze a větvení hry zajišťující, aby hráči stále měli co dělat
  • možnost přeskakování šifer pro nezkušené týmy
  • výsledky nezávislé na reálném čase

Šifrovací hru Astra X způsobili Honza Kořínek, Honza Klusáček, Lucka Molková, Míla Votradovec, Karel Tesař a Ondra Forejt.

Vše o hře, včetně výsledků, zadání šifer a jejich řešení na http://astrax.cz.